:)

Hejj !!:D

idag så har det varit en jobbig dag i skolan för jag har haft  så jävla ont i magen ;o

Och nu så ska man städa sitt rum innan Tobbe kommer -.-''

Men sen i kväll blir det god mat,,det blir tacos ;)

Hehe men nu ska jag la städa lite xd

Men juste ni kan få en bild på mig och bella bara för att hon är sjuk och för att hon ska bli bättre :D<3

Krya på dej Bella <3



Älskar dej Isabella Lindgren !

Du är den bästa som finns !

Min bästabästis nu och föralltid.

Vi är äkta systrar <3

Jag gör allt för dej och litar på dej till 110%

Alltid vi två Bella !

Älskar dej till max :)

Kram Erica<3

Kommentarer
Postat av: Bella (L)

Desammaa! <3

2010-04-16 @ 19:35:07
URL: http://sweetestbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0