Hejj :)

Hejj !!<3

Jag har inte orkat blogga på ett tag nu O.o

Och jag ska berätta lite nu hur det ligger till :)

På påskafton var jag hoss Tobbe.. jag käka med hans mamma , pappa och han då ;P

Och sen så gick vi till påskbrasan och kolla på raketer och jag försökte få några bra bilder :)

Och sen så kom Jonte och hans tjej och tå till kompisar till henne :)

Sen så skulle jag han för jag skulle äta påsk mat men  Pernilla,Simon och Daniel -.-''

Fast BLOND som jag är så hittar jag inte min kamera xd

Så bilder i från påskafton kommer så fort jag hittar den :)

___________________________________________________________________________________________

Sån så i förgår var man med Tobbe och Adam ;)

Skit kul värkligen ..

Vi typ gjorde pizza och hade mjölkrig xd

Och vi tog massa kort och vi skratta hela tiden :)

Hahah nu kommer lite bilder ifrån den dagen (LL)




        <------- Golvet efter mjölkriget :)

Hahah det var en riktigt rolig dag :)

Men nu ska jag leta lite hästar och lyssna på musik :)

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0