Hejjjjsansvejsan :D

Hejj!

Idag har man varit på bio med Mormor Morfar och kusinerna :)

Vi såg Draktränaren i 3D ,, den va fan bra :) jag tycker att ni ska se den :)


Heheh och juste idag har man varit med tobbe också :P

Fan Bella måste du vara iväg långt ute i skogen utan mig ;// saknar dig <3

Men så alla vet så är mina föreldrar i rom men några kompisar,, och dom kommer ham på måndag ;)

Så nu sitter man med morfar och kollar på tv och äter godis och dircker cola xD

Men sen ska man städa hela huset och fixa tvätten och lita sånt innan måndag när mamma och pappa kommer han :)

Ha det så bra alla för det ska jag ha :)

Puss<3


Saknar dej Isabella ! du är mitt hjärta du är mitt blod du är den jag älskar på våran jord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0