hjälp ;o

Bella sov ju hos mig idag och sen när vi vakna satt vi och kolla på "ponnyakuten" ett skit bra program.

Idag ska man på fest hos Bella,, För hennes mamma fyller 40 och hennes syrra fller 20,, eller dom fller inte idag

men dom har sin fest idag,, det kommer komma tp 30-50 st ;oo shit va många det kommer blid ;)

Jag ska ge dom varsin ros :D

Heheh sen efter vi har ätit där och typ varit där ett tag så ska vi gå hem till mig sen ska vi nog ut och springa och sen ska Bella sova hoss mig :)


DET SKA BLI KUL !!

Och sen måste jag komma på nått elakt jag kan göra på Tobbe ,, för han retar mig för han ska bada i

örebros badpalats ;O

och juste jag har panik jag vet inte vad jag ska ha på mig sen heller,, men jag ska la gå och fixa håret och sminka mig och sånt nu ,,så får jag se sen :)

 puss så länge xD

Ni får en gullig bild på min lilla älskling :)


Älskar dej !

Du är så galet saknad!:(

MEn vi sen om några veckor och jag längtar så fuckat mycket..

du är den bästa som finns och jag skulle göra allt för dej !!

Älskar dej yatzy!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0