(L)

Hejj alla !:D

Idag så var alla 7:or i skepplanda för vi skulle typ göra "lekar" eller vad man ska kalla det :P

Haha först så skulle man gå tipspromenad och jag gick med Amanda.T, Amanda.H och My :D

Heheh sen skulle vi göra massa matte saker och vi ägde på det "nästan" :P

Sen skulle vi göra nått mer sen äta och sen KLASSKAMPEN ,, hahah som vi inte vann ;(

Sen så åkte vi såklart buss hem och så dum som Amanda.T är så glömmer hon mobilen på bussen och sen så

efter en halvtimma typ så kommer Pontus med hennes mobil då har han och våran lärare cyklat till centrum och

gått in på bussen och hämtat hennes mobil,, sen så cyklade pontus hem till mig med den för han visste inte var

Amanda bor xD

Så då sprang vi hem till Amanda och gav henne hennes mobil och hon blev så klart jätte glad :)

Rolig dag kan man säga :D
_____________________________________________________________________________________________

Juste igår så var man ju i stan med Bella ,, det var kul och här kommer blite bilder på vad jag köpte :)



Tjocktröja - bikbok


En lika dan tjocktröja fast blå - bikbok



skjorta - gina
leggings - gina


Två par skor - din sko



tor shampoo-åhlens


Och lite smycken :D


Sista bilden blev inte så bra :(

Men nu ska jag dricka vatten och sen kolla film ,, vi hörs sen !!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0