lyckad dag -.-''

Hahah idag har det varit en värligt lyckad dag kan man säga ;D

Haha först så cyklade jag och Bella till centrum och sen när vi kom till nettosparkering så ramlade vi med cykeln,,

haha jag skrapa upp mig på lite ställern  och bella hennes finger börja blöda skit mycket och hon fick en as stor

blodblåsa så vi var tvungna att åka till vårdsentralen ;o

och Bella var jätte rädd att han skulle få skära av fingret O.o

Men det behövde hon inte men hon fick nårr på fingret som kallas "finger pipa" haha fan va vi skratta åt det :)

Hehe sen så typ åkte vi till willys och skulle köpa mat med papap.. sen när vi är på väg ut till bilden så går påsen

sönder och allt åker ut xd

haha sen när vi kom hem skulle jag och Bella laga met så blir det inte som vi tänkt men det blir ändå bra tillslut :P

Hehe ja vet att jag och Bella inte är så smarta xd

bild på bellas finger när hon har en "fingerpipa" på :D



Hehe sen på köpet får ni en bild på vad jag åt till frukost xD



hahah det var gott ;)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0