Hej :)

Hallå :D

Nu har jag blivit brun som F*N eller det är  brunt för att vara mig :)

Det har bara gått en vecka på min semester :)

Första dagen åkte vi 100 mil i våran bil + att vi åkte båt några timmar ;o

Men aja det har varit skit kul .

Just nu så ligger på en camping som är jätte mysig, dom har ett hav jätte nära med sand starand och mysiga resruanger och massa sånt :)

Fast det negativa är ju att jag sakna alla Tobbe , Bella , My , Emmy och massa till !

Sen får jag vara utan häst i  veckor nu ;/

Idag har man varit på stranden, men spegelblangt vatten och sandbotten :D jätte fint värkligen :)

Det kommer nog några bilder i slutet av inlägget :)

Men jag har inte så mycket tid kvar vid datan för jag ska snart ut och äta på en resturang med kusinerna och familjen .

Idag och igår så var det runt 35- 36 grader varmt :D

Det är underbart .

MEn här kommer några bilder.

Jag och min kusin Marica :)





Orkar inte lägga upp mer bilder, ni får massa bilder nästa gång jag kan blogga :)

Ni får ha det bäst , och jag saknar er alla !<3

Kramar Erica
!<3

Kommentarer
Postat av: emely

saknar dig ! <3

2010-08-03 @ 16:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0