helgris :)

Hej :)

Nu har det varit 35 grader varmt i 3 veckor och nu så är vi påväg hem , det är runt 250 mil hem så det kommer ta några dagar ;/

Ni ska bara veta hur jäkla ont i röven man får av att sitta i bilen  , det typ värker i den :P

Men det är värt det:)

Nu sitter jag och Marica inne på hotellrumet med varsin data.

Hotellet heter "Isabella" Det är så jäkla fint namn :)

Saknar dej så mycket Bella , min underbar bästakompis(L)

Juste idag har jag och mina kusiner ätit en helgris, as gott.

Men datan dampar så man kan inte lägga in bilder så det får jag fixa på min data när jag kommer hem :)

Men ni får ha det bäst .

Kramar Erica !



Kommentarer
Postat av: Bellaaaaaaaa

saknar dig också! <3

2010-08-14 @ 16:46:53
URL: http://sweetestbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0