Hemma :)

Hej !:)

Nu är jag hemma ifrån semesten :)

På semesten har jag varit i 7 länder , och nu undrar ni såklart vilka :)

Danmark,Tyskland,Italien,Österrike,Slovenien,kroatien och nått till kommer inte ihåg var det va för mer land.

Men det har iallafall varit jätte kul .

Vad vi har gjort på semesten xD

- Varit på Lalandia och badat.
- Åkt med bil 2050 m upp på ett berg.
- Solat och Badat som en idiot.
- Ätit på resturang varje dag i nästan 4 veckor i rad.
- Läst ut boken 14 år tillsalu.
- Åkt bil i flera timmar varenda dag nästan.

Sen massa till men orkar inte skriva allt :)

Men här kommer några bilder ifrån när vi tog med min kamera undervattnet.



Hehehe :)

Nu är jag iallafall hemma igen och nu ska jag börja blogga igen, men nu måste jag gå och tvätta mina kläder som jag haft på semesten.

Kramar erica !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0