Internet i 2 dagar nu :D

Halloj :)

Nu har jag internet i 2 dagar.

Så nu kommer jag att blogga så ofta jag kan, för jag badar ju i poolen och i havet och äter på

 resturanger som är precis vid stranden och solar så får se hur mycket tid som blir över :)

Men aja iföra inlägget så kunde jag inte skriva å ä ö för det var ju på ett internet caffe och i kroatien

 har man inte åäö.

Imorgon så fyller mina kusiners pappa 50 år :) Grattis lars .:D

Så bara för det så är vi på ett as snyggt och as fint hotell(L)

Men aja jag har köpt en ny väska som jag ska ha till skolan :)

Min nya väska :)

 Sen en bild på mig :)


Tog den första bilden för 10 min sen :P


Jag skriver mer senare idag :)

Kramar Erica !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0