Kroatien :)

hej (L)

nu ar jag i omis som ligger utanfčr splitt i kroatien , ett  ar ungefar 35 grader och just nu sitter jag pa ett internet caffe :)

Idag ska jag pappa och daniel leta efter att par skor till mig .

Sen ska vi la ut och ata pa en resturan med kusinerna :)

Sen sa vill jag halsa till alla mina underbara kompisar att jag ar skit brun , ahahahah :)

Och sen vill jag saga att jag saknar alla jatte mycket och att jag kommer hem om typ en vecka och nagra dagar .

Idag har jag varit pa stranen och solat och badat , helt underbart skont

Men nu ska pappa ha datan for vi har bara en halvtimmas tid pa datan .

Jag skriver mer nar jag far en data nasta gang .

Kramar erica !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0