Shit ...

Hej!

Idag har jag varit i skolan som vanligt , men idag så märkte jag vilka som är mina äkta vänner och falska vänner, och vilka som kan stå för vad dom har gjort.

Sen så när jag kom hem så kolla jag på Top model och Det okända.

Nu ska jag kolla på film och sen ska jag nog äta fredagsmys med familjen och bara kolla på film.

Sen så har jag en grej att ta upp...

Att lägga ut naken bilder på sin blogg ? asså fattar inte grejen med det, man får massa komentarer efter sig som typ "hora" "slampa" och sånt varför gör man det då, och sen skyller man på att det var en annan som la ut den, asså shit det är så otroligt töntigt.

Ville bara säga det.

Men nu så ska jag kolla klart på min beck film ;)
Jag kommer nog att börja med bloggen igen, jag får skriva av mig här.
Även om det inte är så många som läser min blogg, så är det kul att några följer den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0