Sova snart ...

Hejjj :)

Idag har jag varit iväg med familjen och handlat julklappar i trollhättan , fast jag köpte bara två julklappar och båda blev till min lillebror :)

köpte dom på junkyard , hoppas han gillar det.
Han ville inte ha några mjuka presenter men nu får han det ändå.

Sen nu i veckan kanske på tisdag ska jag möta upp mamma i stan så ska jag köpa lite fler julklappar.
Eller ska bara köpa till 2 personer , eller kanske 3:)

Men men ... Är det bara jag som HATAR att förlora på spel på internet??
Jag har blivit beroende av att spela UNO och jag kan värkligen inte sluta xd

Men man kan la alltid hoppas att jag tröttnar snart.

Men nu ska jag fortsätta spela och sen ska jag sööva !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0