Yes :)

Nu har jag entligen kommit på vad jag ska beställa, det blir 2 par byxor och ett par hörlurar.
Sen ska jag åka till trollhättan med pappa.
Det kommer bli toppen, och såklart kommer jag visa på bloggen sen vad jag har köpt och beställt.

Men nu är klockan 05:55 och jag är inte trött.
Så jag funderar på att städa mitt rum mitt i natten, asså shit jag har värkligen inget liv >.<

Eftersom jag inte har något liv just nu så kan jag la berätta vad jag gjorde igår.
igår så var jag hos Tobbe och först så satt jag och kolla på han när han spela något TÖNTIGT spel och sen käka vi mat och sen kolla vi på film.

Men idag ska jag vara med Bella ( http://isabellalindgren.devote.se/ ) och Amanda ( http://thoresen.blogg.se/) .
vet inte riktigt vad vi ska göra förutom att köpa typ saker till nyår, jag ska fyra nyår med Bella iår  vi vet inte riktigt vad vi ska göra.
Men vi kommer på något.

Nu ska jag iallafall försöka sova.

Älskar dig Tobias (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0