Emely Gunnarsson !

Du är den bästa som finns!
Du är min Bästis!
Du är saknad!
Du är Värkligen älskad av mig !
________________________________________________________________________________________
Saknar dig otroligt mycket,
Vet inte vad jag skulle göra utan dig älskling!
Du betyder så extremt mycket för mig..
Vi har hafft det ganska jobbigt nu den sista tiden och det vill jag säga förlåt för !
Jag hoppas att du kan förlåta mig för allt jag gjort !
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig vid min sida.
Jag KAn inte förklara mina känslor för dig,,
och jag kan inte förklara hur galet underbar du är !!
Hoppas du fattar precis vad jag snackar om .
ALLTID vi två tsm !!
ÄLSKAR DIG GALET MYCKET !!<3333333333

Kvalster(L)Dvärg = Föralltid Vi två!


Erica Anna Klarin ÄLSKAR sin Emely Alexandra Gunnarsson !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0