FÖRLÅT!!

Förlåt... jag har inte orkat blogga tyvär ;/
Det har hänt så mycket denna helgen och så :P
Jag och Bea har sovit hoss My och det var skit kul :)
Vi sjungde och spelade sprl skit länge och jag har inte hafft så kul på länge :D
Och just nu sitter man vid mammas data,, Bea och Alex är i mitt rum och .. ja jag vet inte riktigt vad dom håller på med xd
Men  imon ska man vara med Tobbe iallafall. saknat han skit mycket ;//
Juste idag var jag i nödige och köpte ett par  byxor två linnen, ringar och örhängen :D
Det kommer blider på det imon hoppas jag :D
Men nu ska jag in till Alex och Bea vi ska la hitta på nått kul ...misstolkning :D
Aja pusspåer :)<3

Bjuder på denna underbara bilden på mig My och Bella på nyår  klockan 00:00 :D<3


:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0