Hejjsan bloggen =)

Jag kommer inte kunna blogga på ett tag för att igår när jag och Bella åt mat så råkade jag spilla mjölk på datan (Jag är blond) Men om jag har tur kommer jag få låna Daniels(min lillebror) data :D
Ibland kan han vara snäll mot mig ,, lr jag gav han godis :)
Menaja,, Idag var jag iskolan som vanligt -.-''
Tröökig dag som vanligt -.-''
Jag hade prov i engelska idag också det gick ganske bra tror ja :)
Jag blev klar först :P


Juste jag har bestämt mig för jag ska åka och hälsa på min farmor som jag inte fått träffa på flara år och hon kan ju dö närsomhelst så jag vill värkligen träffa henne <3

Idag ska man iallafall städa sitt rum för imorgon ska man vara med Tobbe<3

Min outfit idag (L)

Beas Tjocktröja- Bik Bok

Vitt bas linne - Bik Bok

MjukisByxor - Bik Bok

Heheh jag hade typ bara kläder ifrån Bik Bok idag :D<3

Puss
&
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0