Yeee :D<3

Idag var en as lång dag i skolan ;//
Vi hade två prov ett i matte och ett i svenska :O
Och imon ska jag ha ett i engelska ;//
Aja efter skolan så fick jag hem med amanda :)
Vi skacka om skjuka och killar som är idioter,, och vilka som är söta :D
Och såklart så är det Tobbe som är SÖTAST!! =)<3
Sen när jag kom hem så satte jag på datan och åt mat xd
och sen skulle jag vara med Tobbe så gick jag till centrum för att han skulle
hoppa av bussen där,, men så såg han inte mig och jag inte han så han gick hem till mig
och jag träffa Bea där och sen när jag och Bea skulle gå så ser jag mammas bil komma så jag spriger till henne och gissa vem som var med mamma i bilen :P TOBBE :D hahahah fan va jag skratta :D
Aja sen så gick vi och mötte Alex så var alla fyra :D<3
En lyckad dag :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0