Hejjsan ♥

FREDAG!
efterskolan så gick jag hem och sen ringde Tobbe och Alex och sa att jag skulle komma :)
Jag tog bussen till centrum och så mötte dom mig när jag gått av bussen.
När jag mötte dom så fick jag en karm av Tobbe ,, vi hade aldrig träffat varandra vi hade typ bara skrivit på sms och msn och vi har typ bara sett varandra på bild ;)
Och sen när vi kom hem till Alex så satta vi oss och kolla på en film,, efter typ 5 min så la Tobbe sin arm om mig och vi typ pussades :D SHIT vad glad jag blev :P
Sen efter typ 10 min så kolla vi bara på varandra och så strulade vi,, skit mysigt!!
Sen skulle Alex ha innebandyträning och Tobbe hade varit sjuk så han fick inte vara med,, så vi satt hela träningen och prata, hånglade
senefter träningen så gick vi hem till Alex och kollade på film,, Jag somnade 3 gånger i Tobbes knä ;$
Sen klockan2 på natten åkte jag hem ,, somnade  en kvart senare ;P<3
LÖRDAG!
Jag vaknade halv 11 typ och så kolla jag mina sms så hade jag fått ifrån Tobbe om jag ville bli tsm med han för han gillade mig jätte mycket (L)
Och det vill jag :D
Den på degen så ringde Bea och fråga om vi kunde vara och så sen skulle hon sova över till söndag.
När Bea kommit tog vi bussen till centrum och mötte Tobbe och Alex ,, :P
Vi kolla på film och pratade och sen så gick vi ner till centrum och åt xd<3
sen åkte vi hem vid typ 5 :D<3
SÖNDAG!
Bea har sovit över och på natten har vi kollat på två filmer en skräck film som var skit tröök och en as rolig film kommer inte ihåg vad dom heter xd<3
Sen åkte vi till Tobbe och Alex jag och tobbe satt i soffan och strulade och alex och Bea hållde hand och kolla på film :)
Sen så åt  vi i centrum och sen gick vi hem till mig och där vi det skit mys ,,, jag och tobbe låg i min soffa och pratade kollade på datan och hånglade (L)
Bästa helgen!!







TOBIAS NILSSON !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0