Hejjj alla (L)

Nu är det lördag och det betyder 1 Vecka med Tobbe (L)
Idag har man varit med Bea , Alex och Tobbe (L)
Bea har sovit över hoss mig sen igår och ska sova över till söndag
också. =)
Jag och Bae vaknade av att min pappa kom in i rummet och skrek upp och hoppa xd
Sen fixade vi oss det tog typ en timma :P
sen gick vi hem till Alex.
Klockan 2 skulle jag på "fest" hoss min morfar xd
Typ ass många i min släkt var där,, min morbror var där han har jag inte träffat på 10 år ;o
SAKNAT DEJ JOCKE (L)
Sen så efter det gick jag hem till Alex igen och vi var la där i några timmar sen skulle vi iväg
på innebandymatch :P
Alex och Tobbe spelade :D
Dom förlorade med 6-2 men ni är ändå bäst killar :D
Sen när vi kom hem så åt vi och nu sitter jag och bea och lyssnar på TOKIO HOTEL !!<3

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0