Tjjenarre :D<3

Idag har det varit en ganska okj dag i skolan :D
vi hade sovmorgon och slutade våran tidigaste dag 14.20 :D<3
I slutet hade vi träslöjd .. man skulle jobba i grupper lr själv.
Man skulle göra nått man kunde sätta upp i klassrummet :D
Jag,Bella,Amanda och Emma gör en stor grejj,,,
tänker inte säga vad det är bet är hemligt,, ni får veta när den är klar :D<3
Och efter skolan så gick vi hem oc nu sitter jag här och äter :)
Skulle kanske varit med Tobbe idag men fick inte ;//<3
Ska vara med han i helgen hoppas jag<3
Har saknat han skit mycket ;//<3

Men jag kanske inte kan blogg så ofta för jag har varit busig så mamma o pappa
har tagit min data och alla mina pengar :(<3

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0