..

Hallå :D

Idag så har jag varit i stallet och ridit :) 

imorgon ska jag vara i stallet klockan 8 för jag ska rida .

För att Matilda ska typ fixa massa massa saker innan hennes semester och då måste hon vara hemma hela dagen .

Och sen ska hon vara borta i 2 veckor, och då ska jag rida hennes häst också:)

Så om det är nån som inte har nått att göra, och nån som antigen vill lära sig rida eller redan kan som bara vill hänga

med för skoj skull så är det bara att messa.

Fast denna veckan som kommer ska nog Amanda hänga med :) (
www.Thoresen.blogg.se )

Juste idag så red ju jag och Matilda och sen så skulle vi ta in dom i hagen så råka vi släppa alla tre hästar i en hage

 innan och då var vi tvungna att jaga in dom i den andra hagen och det var jobbigt, eller det var bara Matilda som

jaga :P

Och den ena hästen är bara 4 år och hur jäkla stor som helst , och sen typ ramlade den och jag trode den bröt benat
 och Matilda trode den dog . HAHAHAHA :D

Men det hände inget med den .

en så hittade vi inte lampknappen till stallet så vi letade i typ en halvtimma :P

Sen var vi tvungna att gå till dom som bor där och fråga var den var, och då satt den precis vid dörren ;o

Så jävla smarta är vi .

 Och Imorgon ska jag ta bussen 07:18 ifrån min busshålplats, för att åka till stallet :)

Sen får vi se hur det blir efter stallet .

Men har inte så mycket mer att skriva om så vi hörs när jag har nått att skriva om .

Bild på mig och tessan :) (den hästen som finns att rida när Matilda ska bort, för annars måste jag rida två hästar nästan varje dag ) (L)



Kramar Erica !






Kommentarer
Postat av: towe :D<3

hej erica måste hänga med dig någon dag saknar dej sjukt mkt !:(<3



1000 kramar ifrån towe :D<3

2010-07-13 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0