Hemma ifrån ridläger :)

Hej bloggen :)

I lördags kom jag hem från en underbar vecka på RANCHENSRIDLÄGER !

Jag fick hästen Rachel och hon var helt underbar, hon var skit pigg i hoppningen och jätte snäll :)

Men aja jag åkte ju ditt själv ;/ men så när jag kom ditt så såg jag min kompis tyra som jag blev jätte bra

kompis med förra året, och så vi typ sprang fram och gav varandra en bamse kram så fort vi såg varandra !:)

Har saknat henne jätte mycket :)

Sen fick jag och hon byta stuga till en sex stuga så vi sov med 3 andra :)

Jag ,Tyra,Julia,Moa och Elin :)

Vi hade skit kul , :P

Så klart fick jag massa andra kompisar . och här kommer en massa bilder ifrån lägret <3

Några bilder på Tyra!



Tyra och golden :)



Bilder på mina kompisar !






 

Bilder ifrån liseberg med lägret !






Och Bilder på mig ifrån sista dagen :)









hehe mer bilder kommer senare :D<3

Kramar Erica !

Kommentarer
Postat av: Tyra

Jag saknar dig<3 Hoppas vi ses snart:) Kram Tyra<333

2010-07-23 @ 22:32:03
Postat av: Maja o Alice

Saknar det så mycket! <3<3

2010-07-24 @ 00:29:56
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: Tyra

Jag saknar också Ranchen och alla kompisar och Golden<33

2010-07-24 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0