Mohammed ;(

Idag ska jag berätta för dom som inte vet.

I Tisdags så var jag Amanda , min lillebror och min pappa och badade på lerumsbadpalats, och när vi hade varit där i några timmar och vi hade gjort allt man kan göra där, och haft as kul.
Så var det bara en sak som fattades.

Jag pappa och Amanda såg en liten kille som låg på botten av poolen, vi trode han övade på att hålla andan men han har där skit länge ,så pappa satte tån i sidan på han men han reagera inte.
Så pappa tog upp han och han var död, jag och amanda började skrika på hjälp och pappa sprang till dom som jobbade där.
Pappa Vände killen upp och ner, och tömde han på massa liter vatten .
Sen satte pappa och en till kille igång mer hjärt och lung räddning , och efter 5-19 min kom ambulansen och han fick hänge med,

och i går skulle dom börja väcka han, och idag ska vi hälsa på han :(

Han var bara 5 år och heter Mohammed.

Vi får hoppas att han blir frisk snart !

Det kommer bilder och jag kommer berätta hur han mår och så sen !


Kramar erica :)



Kommentarer
Postat av: Maja

Men usch :O

2010-07-28 @ 22:39:30
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0