Underbar dag :)

Hej bloggen :)

Om ni undrar varför jag inte har bloggat på typ 4 dagar så är det för jag inte har tid nu när jag ska rida två hästar i två veckor :)
Ensålänge har det gått bra , Amanda har hängt med nu dom har två gångerna,
Men eftersom Amanda inte kan rida så bra, så får jag rida valle och sen så får jag hjälpa henne rida Tessan och typ rida lite själv, och idag så satte jag upp ett litet hinder till henne.
Det klara både Amanda och Tessan galant, men sen blev hon för pigg för Amanda så då fick jag rida lite:)
Vi tog lite kort idag men jag han inte ta kort på Amanda eftersom jag var tvungen att hjälpa henne med Tessan .
Sen när vi kom hem ifrån stallet så åkte vi till hulta och bada, där träffa vi becka och nicco :)

Imorgon ska iallafall hästarna få stå och jag ska till ullared, det kommer nog inte bli så mycket fynd, men jag ska se om jag kan få nått (har inga pengar just nu) ;(

Men nu ska jag städa lite och läsa min underbara bok, jag älskar att läsa :D

Sen så vill jag bara  önska lycka till till Tobbe som är på semester och hoppas att han får det bäst och att jag saknar han jätte mycket , även om han bara har varit borta i 2 dagar .

Kramar Erica !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0