Fan va skön dag :D

Hejj !:)

Jag har inte varit på blogghumör ;(

Men nu är jag på g igen .

Jag har ganska mycket att tänka på och mycket att fixa nu innan sommarlovet ..

För dom som inte har fattat det än så är det bara 7 dagar kvar tills det är SKOLAVSLUTNING!

Sen kommer det ju bli mycket att göra på sommarlovet också , jag ska ju på/med..

-Ridläger i en vecka :D

-Bila till kroatien med mina kusiner .

-Åka med Bella och hennes familj till örebro och stockholm :)

Och sen sola och bada .

Kommer bli ett underbart sommarlov :)

Juste idag fick jag en parfym av älsklingen...Älskar den, jag fick "Can Can Paris Hilton "




Sen så har jag solat i typ 3 timmar och cyklat på min nya cykel som jag fick igår :D

Jag ska ta kort på den imorgon så ni ska få se hur den ser ut..

Men aja nu ska jag la fixa lite saker och sen sova O.o

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0