Kramar det gillar vi :D

Hej !

Nu så har man kommit hem ifrån liseberg med Becka och Emelie :)

Det var skit kul, vi åkte typ allt ..

Och här är några bilder ifrån liseberg :D

Jag och Becka.


Emelie.


En rolig bild.

Sen när vi kom hem till lilla Älvängen så hoppade jag och Becka av vid ica och köpte godis till imorgon :)

För imorgon är det ju klassens dag , och vi ska kolla på film  äta godis pizza m.m :D



Sen så en sak som inte ens har med liseberg eller godis att göra :)

Att jag kommit på att jag och min lillebror är väldigt lika :D



Syskon kärlek (L)

Ps. Bilderna är ifrån idag .

Men aja nu ska jag la ringa Tobbe och städa rummet :)

Kramar Erica !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0