om mig :D

Fem frågor om förhållanden:
Är du singel?  Nej :D
Vem pussade du senast? Tobbe såklart :D

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes
Har du varit kär i någon? Jag är kär !
Är du kär just nu? -Jaa ,, har inte varit mer kär en vad jag är idag :)

Tio frågor om dig själv:
Fullständigt namn? -Erica Anna Klarin
När fyller du år? -29 april
Vad har du på dig just nu? – Hello kitty pjamas :D
Vilken årstid är bäst? - Sommaren!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -Vakan upp brevid min älskling !
Vad tycker du mest om hos dig själv? – min hjärna :D
Vad är du bra på? – Fråga inte mig ;$

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - Själv ;/

10 frågor om dina vänner:
Vem vet allt om dig? - Bella :D
Vem är den roligaste av dina vänner? – Alla är la roliga på sitt sätt :D
Vem är snyggast av dina vänner? –  Alla är lika snygga :D
Vem är mest partyprisse? -Min saknade Sandra :)

Vem är den du helst har filmkväll med? - Mina tjejer :D
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Hahah fan vilken lätt fråga ,, Bella såklart :D
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - ingen ;p

10 Frågor om din familj:
Vem står dig närmast? - Mamma :D
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja :)
Vem är farligast i din familj?- Pappa :P
Vem ser roligast ut i din familj? -  Min bror :D
Vem är coolast? - jag ofc! :D
Har ni något husdjur? - Japp, hund,katt och får .
Vem sover du oftast med? –  själv
Roligaste kvällen med familjemedlem? - vet inte ..

Mobil:
Vem ringde dig senast? - Tobbe
Vem ringde du senast? - Tobbe
Vem sms:a till dig senast? - Tobbe
Vem sms:a du till senast? -Tobbe

ÖVRIGT:
Är du hungrig nu? - Nej :P
Vad är klockan nu just nu? –23.07
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – bloggen , msn och om spotify räknas?

Familj:
Hur länge sen var det du träffa din mamma? –1 timma sen
Hur länge sen var det du träffa din pappa? –5 min sen
Älskar du din mamma? – Alltid  <3

Älskar du din pappa? -  Alltid <3
Älskar du din syster/bror?- ja (:



Sport:
Går du på någon sport? – ja, eller jag leter efter en häst :P
Vilka/vilken?- Ridning !

Trivs du med den sporten/sporterna? - ja
Tycker du att den sporten/sporterna är roliga? - ja
Gör den sporten/sporterna dig glad när du håller på med den? - ja

ÖVRIGT:
Gillar du punk? - Nej :P
Har du sminkat dig idag? - nepp ^^
Isåfall, vad för smink? – de vanliga
Vad har du på dig för kalsonger/trosor just nu? - Rosa :D
Hur ser dem ut? - Sööta
Vad har du för bh/topp på dig just nu? Rosa :D
Hur ser den ut? - Sööt :D

Musik:
Lyssnar du på musik just nu? - jaa :D
I så fall, vilken låt för tillfället?- Rasmus Seeback - Natteravn
Vad gillar du för musik? –Olika :)


Kläder:
Har du fler än 4 linnen? - Hihi jaa :)
Har du fler än 3 jeans? - Nej ;o
Har du fler än 5 tröjor? - yes  :)
Har du resteröds-trosor?-
Har du en vit bh/topp? - Jaa

Har du en svart bh/topp?- Jaa


Hehe så nu var jag klar :D

Men aja nu ska jag platta håret så jag slipper göra det imorgon :P

Men här får ni en bild på mig och tobbe :)


Kramar Erica !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0