Ridsaker :)

halloj :)

Idag så har man varit lite med my och bella !

Och suttit vid datan :P

Men det var inte det jag ville berätta, jag ville berätta att imorgon ska jag ta bussen till nisseterminalen och möta

upp mamma där, sen ska vi åka till hööks och handla nya ridsaker :D

Det ska bli kul, och jag har redan kollat på vad jag vill ha !

Säkerhetsväst 1995kr


Ridskor 349kr



Ridbyxor 649kr  vet inte om jag ska ha svarta eller blå ?:o


Ridjacka 249kr


Ridstrumpor 65kr


Ridhandskar 139kr


och 89kr


Sen ska jag kolla på några tröjor jag kan ha med mig på ridlägret :)

Jag lägger ut imorgon vad jag köpte :P

Men nu har jag inget mer att berätta .

Kramar Erica !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0