Ska jag vara glad Eller Ledsen ?;/

Glad / Ledsen ?

Ska jag vara glad eller ledsen ? jag var helt borta jag ville gråta men jag var för glad för att göra det .

Idag så åkte vi upp till några på min väg , dom har 4 hästar som var  2 åring som va mörkbrun och hur underbar 

som helst , en 4 åring som va brun och den enna bruna 16 åringens barn  och den sista va en liten vit ponny  .

Dom var så underbart fina och jag kunde inte tro det var sant att jag står med 4 underbara häster brevid mig,

det var då jag inte visste om jag skulle gråta eller vara sjukt glad ;(

Mina drömmar har alltid varit att ha en egen häst och det kommer alltid att vara min dröm.

Hästar är det bästa som finns skulle inte häste funnits skulle jag bara suttit hemma och inte haft ett liv.

När man värkligen har lärt känna en häst och den litar på en och man litar på den så har man en bästa vän livet

ut !

Och idag så blev jag så glad att jag fick glädjetårar så alltså gråt jag sammtidigt som jag var hur jäkla glad som

helst ;o

(Alla som tycker att hästar bara är  äkliga djur och rida hur svårt kan det vara igentligen ?,, ja ni kan ju

sätta er på en häst och se hur länge ni håller er uppe innan vi fegar ut ! jag stör mig på folk som inte respekterar
 
hästar och sånna som värkligen försöker att få en underbar vän för livet;o)

Och idag så var min underbara pappa så snäll och tog en massa kort på mej och hästarna , men bara så ni vet så

har jag precis gråtit på bilderna och jag är hur glad som helst !

Jag och 2 åringen !


Hehe vet att det är många bilder men jag bara saknar att få hålla på med hästar ;/

Här är det några bilder på mig 2 åringen 4 åringen och 4 åringens mamma , 2 årngen är den som står och

vägrar att gå ifrån mig  sen står mamman och sen 4 åringen :)



Dom är bara för söta ellerhur ?;o

Jag ska nog fråga som om jag kan hjälpa till med 2 åringen och dom andra .

Men nu ska jag äta och sen ska jag la messa tobbe några av bilderna :)

Så ni får ha en underbar kväll, för det kommer jag ha .

Kramar Erica !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0