ISABELLA♥ERICA

Bästisar föralltid !

Jag älskar dig Bella du är den bästabästisen man kan önska sig !

Vi har så jävla många minnen tsm !

Vi har alltid kul tsm och jag kan inte beskriva hur underbar du är :)

Mitt liv blev helt anorlunda när jag täffa dig ..

Du är mitt hjärta och jag vet inte vad jag skulle gör om inte du fanns för mig..

Du har alltid rätt och jag kan prata med dig om allt och kan lita på dig till 110% <3

Du är värkligen den bästa och jag älskar dig av hela mitt hjärta!!

Isabella Lindgren du är min bästavän!

ÄLSKAR DIG TILL MAX!!


Nu kommer några bilder på oss som värkligen väcker minnen !






ÄLSAKAR DIG<3


Kommentarer
Postat av: A

stolt fotograf på de 4 sista bilderna XD

2010-03-01 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0