oj förlåt ;/

Jag har inte bloggat på skit länge ;// jag har inte orkat tyvär,, för det har hänt så mycket nu ;//

Men iallafall,, i fredags så var jag med Emely först och vi sncka lite om olika personer och folk som är idioter!

Sen kom Bella och sen kom my :)

vi hade as kul och vi skratta och prata om typ allt :D

Fast sen vid 9-10 så skulle Emely och kolla på cup så vi följde henne till centrum :)

Sen så skulle Bella och My sova hoss mig :D 
 
På lördagen var jag med Tobbe och vi tp snacka och jaa det vanliga :D

Sen idag var jag med Bea och vi var på ikea med mamma och pappa -.-''

Men nu ska jag kolla på käder och efter jobb så jag kan få lite mera pengar :)<3


jag skriver mera sen pusspuss<3


Haha jag och bella på bild <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0