Pillirumpen ;)

Just nu sitter man här med Bella och vi dampar som vanligt :D

Hahah nu ska jag berätta om igår på bion :)

Först åkte vi och köpte godis till filmen och sen åkte vi ditt,, först gick vi in på fel biograf sen fick vi skynda oss till den rätta biografen sän när vi kom ditt så fick vi vänta i 5 min sen fick vi komma in,, sen satt vi och vänta på att filmen skulle börja i en kvart och typ så.. sen när filmen hade gått i ungefär i 1 och en  halvtimma så var jag tvungen att gå på toa men jag ville inte missa filmen så jag fick hålla mig i 1 och en halvtilla typ,, sen när filmen var slut så började jag gråta för jag behövde värkligen gå på toa,, och juste när vi satt och kolla på filmen så satt jag och Bella brevid min lillebror,, och han tog av sig sina skor och tog upp sina fötter på sin stol,, och FYFAN VA
ÄKLIGT DET LUKTADE,, jag och bella kunde inte andas och dom som satt bakom hålde för näsan och sa fyfan va det luktar,,xdd jag ba DANIEL FÖRIHELVETA TA NER FÖTTERNA OCH TA PÅ DIG SKORNA ;oo asså fan va äkligt det lukta,, hahah jag och Bella har inte luktata så illa i hela våra liv ;oo
Men aja sen när vi kom hem så sprang jag in på toan och fyfan va mamma o pappa skratta åt mig xdd

Sen så satta jag och Bella oss vid datan och Damapr,, ´sen somnade vi xdd

Men nu så ska man typ bara sitta vid datan tror jag xdd

men aja här kommer gårdagens - & + :)<3

+Filmen va den bästa jag sätt
+jag var med Tobbe Bella och Alex.
+Jag slog min lillebror.

-Daniels fötter
-Jag behövde gå på toa
-och att jag saknar Tobe ;(

Men aja nu ska jag göra lite annat typ prata med Tobbe i Tele :)

Här kommer en bild på mig ocg Bella :)


Älskar dig isabella !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0