Rolig dag :D

Hejj alla,, <3
Igår så var jag med Malin och Therese och vi hade fan galet kul,,Först så gick vi upp till Simon (Högqvist) för att Malin ville träffa han,, Och vi satt typ utanför hans hur och väntade men han kom aldrig,, men så hade Therese tåkigt så hon började sjunga opera och då sjungde hon med opera röst " jag älskar att sjunga opera" och då var det en gubbe som skrek ifrån sitt fönster "jag med " och då började vi skratta så vi fick ont i magen xd Hahah fyfab va kul,, och sen så kom fan Simon aldrig så vi gick ner till bussen och sen åkte vi hem till mig,, när vi kom hem till mig så käka vi och sen kolla vi på gammla kort på min klass och lite sånt ,, <3
Sen skulle Malin hem så satt vi och väntade på bussen så kommer det 4 killar som är fulla och typ snckar med oss och kallar oss småtjejer ,, haha dom typ sjungde och sncka om massa shit,, ahha sen så säger jag kolla hans fötter och då börjar allt tre skratta för hans fötter var skit små asså jag har inte sett så fötter på en 17 åring i hela mitt liv ,, asså det var fan 34 eller nått O.o Sen så gick jag och Therese av vid Centrum för vi skule köpa godis ,, sen när vi kom hem så typ tog vi flumm kort,, ahah <3
Haha här kommer några bilder ifrån dagen :D<3

Jag och malin !<3

Jag Och Therese<3



Älskar er !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0