Sorry O.o

Jag har inte orakt blogga ,, jag har hafft så jädra mycket att göra kan man säga xd

MEn nu är jag på banan igen xd

Idag ska man ju kanske vara med Therese och Malin.G :)<3

Kommer bli kulkul :D

(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

Och igår va man ju med Tobbe till typ 10 i 11 :D sen skulle han hem ;//

MEn vi typ myste och prata om ganske mycket för det var ett tag sen jag var med han juu,, !

(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

Och sen i onsdags så var jag ju med Emely och vi hadde fan galet kul ,, den sista halvtimman när vi väntade på bussen så typ tog vi en massa kort och vi DAMPA oss :D Älskar dig Emely ,, haha vi ses på onsdag igen då :)

(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL) 
Några  bilder på mig och Emely !!<3





Älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0