Tobias Nilsson !<3

Jag ville bara att ni skulle veta att Tobbe är den bästa som finns,, det går inte att vara med undrebar en han,, asså jag vet inte vad jag skulle göra om inte han skulle vara min..!
Jag älskar han av hela mitt hjärta och jag kan inte ha en sekund utan att tänka på han !
Han får mig att le han får mig alltid att skratta!
asså jag vet inte hur jag ska förklara hur mycket jag älskar dig !<3

Tobias Nilsson!<3


(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

Här är en text som han har skrivit till mig <3
Jätte gullig :)



JAG ÄLSKAR DIG ERICA !

När vi kramas och jag känner värmen ifrån din kropp hoppas jag alltid att det ögonblicket ska vara för evigt.
Det finns ingen som kan älska dig lika mycket som jag älskar dig.
För så mycket kärlek finns det inte på jorden !
Du är min ängel,en ängel som kom i sista sekund för att rädda mig.
Det kan bara vara du och jag älskling, det är menat att det ska vara vi.
Jag vat det innerst inne och har alltid vetat!
Du är är allt jag någonsin behöver.
Du är mitt allt , Älskar dig .
Och jag känner himlen ovanför mig, det ver ju därifrån du föll ner hit till mig.
ditt léende ,dina ögon som lyser upp som ett vitt sken.
Jag älskar dig, JAg vill ge dighala världen.
Men mitt liv vill jag dela med digoch bara dig hjärtat.
Jag älskar dig oherhört mycket Erica.
Att ha starkara känslor som jag har för dig just nu är omöjligt.
Det känns i hela kroppen bara jag tänker på dig.
Det går inte att älska någon mer en vad jag älskar dig just nu !
Och till sist, bli inte rädd om det är för hett när du kommer hem efter skolan i morgo,för det är bara mitt hjärta som slår för dig... varje sekund utan dig är som en evighet.
Puss din Tobias (A)<333333



Hihihi erkänn han bara är för gullig ;oo
Älskar dig Tobbe du är min nu och föralltid !<3


Kommentarer
Postat av: Nicco.

Ni är så jäkla söta tsm ! :O<3

2010-03-28 @ 19:29:37
Postat av: Tobbe (L) Erica <33:)

Aaaw hihi du e den bästa som finns på jorden Erica <33:), älskar dig över allt annat, du och jag livet ut älskling<3333333333333333333333333

2010-03-29 @ 23:10:56
Postat av: Tobbe (L) Erica <33:)

Aaw <33:), Älskar dig mest av allt bby<333333333333 du e mitt hjärta<33333

2010-03-29 @ 23:30:05
Postat av: Tobbe (L) Erica <33:)

Sry råka skicka 2 gånger xdDD <3333333

2010-03-29 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0