fortfarande i skolan -.-''

halloj :)

Jag har skit tröök..

Men som tur är så är jag snart klar:)

hehe men aja nu ska jag berätta hur det är i klass rummet just nu bara för jag har inget annat att skriva :)

Amanda och Bella sitter och skrattar och dampar :P

Simon.H sitter och försöker läsa en sida i sin jävla bok,, och tror att han är rolig  :)

Johan ,Martin, amanda.H,markus, läser xd

adam och hampus sitter vid datan och hampus sitter och skrattar åt sig själv O.o

heheh resten sitter la och pratar eller vad dator :)

och juste my sitter och pratar med mig och hon tror att jag lyssnar -.-''

hehe min klass är fan bäst !! <3

7D i mitt hjärta !<3

Puss erica (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0