från tobbe :)

Jag älskar dig mitt hjärta, du är mitt allt, du gör allt för mig, du lyssnar alltid på mig när det e nåt, och dsm gör jag för dig, vi föddes för att vara tsm, finns inget jag önskar mig längre.. För jag har allt jag vill ha, och det är du.. Och jag kommer aldrig önska mig något mer heller för att jag vet att jag alltid kommer ha dig hela livet, du är helt underbar, du e så jävla söt o fin.. När du inte är med mig så saknar jag dig otroligt mycket, och när jag väl ser dig igen så sprattlar det i hela min kropp för jag har saknat dig så mycket.. Det går inte att beskriva hur jävla mycket jag älskar dig Erica, du e mitt allt verkligen, och det är dig jag kommer dela hela mitt liv med och det e jag skitglad över!!!!! ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT PÅ JORDEN ERICA!!<3333333333333333333333333333333333333//Din tobbe :)<33


Kommentarer
Postat av: sissi

Gud va gulligt av honom ! (L)

2010-11-14 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0