om mig :D

Idag så var jag ju i skolan som vanligt:D

Hehe idag så var men med på gympan,, jag är stolt och och det är fan det bästa med hela skolan gympa :)


Men aja idag så fick några i min klass gå på hälsokoll och kolla lite ;)

Heheh nu ska ni får höra vad hon sa..

- du är 1.58 cm 
- du väger 56 kg
och sen så frågade jag om hon kan kolla hur lång jag kommer att bli ..
och då svara hon
-Du kommer inte bli längre en vad du är och du kanske kommer att krympa till 1.55 cm - 1.56 cm typ ;/
hahahahahahah jag kommer fan vara kortast i klassen sen när vi blir äldre ;/
och juste hon sa också att..
- du har bara växt 2 cm typ på 2 år ;o
HAHAHAHAH jag känner mig duktig :D

Men aja nog om mig nu ,, vilka ska ha guldpass iår ? :)

För jag ska ha det :P

juste idag så har man varit lite med älsklingen och sen så nu ska jag ut och springa om en kvart :P<3

Ehehe puss på alla :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0