orka ..

Hejj !!:)

Just nu sitter man och lyssnar på musik med Tobbe :)

Hehe idag så har mormor och morfar, pernilla och simon kommit för vi hade ett litet kalas för att jag har fyllt år:D

Jag fick en sån där sak till " The studio" och blommor -.-''

___________________________________________________________________________________________

Jag förstår mig inte på dej,, när du är sur så ska alltid jag lyssna och du slutar aldrig vara sur på mig,,

men när jag är besviken på dej så svara du mig inte och du blockar mig på msn och skiter i mig,, vad är du för

vän isåfall ? ;/

Jag bli bara mer besviken om du gör så,, fast det kanske du inte fattar,, så nästa gång du är sur på mig tänker

jag inte bry mig det minsta lilla !! -.-'' jag tänker inte ens snacka med dej .. så får du känna hur det känns att bli

igga av en man tror ska förstå en !

du borde kanske tänka lite längre,, och tänka på hur jävla bra vi hade det innan allt bråk och innan allt detta

hände och innan vi började snacka skit och innan vi började ljuga för varandra,, ;/

Jag kommer aldrig glömma allt som har hänt och det kommer inte du göra heller ..

Men asså jag tänker inte bråka mer ,, du får klara dig själv om du blir sur ,, snälla ta det som en man B)

Men aja du får ha det bra och du behöver inte lådsas att du bryr dej om mig !! -.-'' Ò.ó

du vet vem du är :)


puss till alla söta!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0