yes:)

Helloj :)

Idag så var det elevensval och vi fick sluta klockan 13.00 :)

Fast igentligen ska vi sluta klockan 15.45 ;)

Idag ska man på husvisning på en gård ..

hoppas att den är fin och att det är något att ha ,, för jag vill värkligen flytta :P

För då får jag en helt egern häst och det har jag alltid villat ha :$

Jag kommer ta några kort på allt :D

Men just nu sitter man här och håller på och läser min bok som jag lånat idag ,, hhaha det är den

sista boken om dom tre tjejorna :)

Dom är as bra och jag älskar dom <3

MEn aja nu ska jag läsa och vänta på att mamma och pappa kommer så vi kan åka och kolla på huset :D:D:D<3

Jag bjuder på denna bilden bara för att jag saknar och älskar min Therese ;(<3



Therese du är underbar och du är den snällaste jag känner, jag har så jävla kul med dej och vi

skrattar så vi får ont i magen :P

du är en ängel och du betyder jätte mycket för mig,, älskar dej gullet !

kramis erica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0