Filmtips :)

Igår så var det en film dag för mig :)

Och nu ska jag tipsa om några av dom bra filmerna.

Eclipse.
Är en jätte bra film men för att fatta något av den måste man se dom första filmerna :)
Den och dom andra två är mina favofilmer :D



The last song
Också en av mina favofilmer, den är jätte bra och jag började gråta i slutet :)




Säg att du älskar mig.
Är en film ifrån 2006  som är jätte bra , det är en tjej som blir våldtagen av några hon känner .




Vampires suck .
Är en as rolig film som är lite konstig, man skrattar väldigt mycket i den, iallafall jag xd


Om ni har något förslag på någon bra film så kommentera gärna i detta inlägget :)

Men nu ska jag fixa mig .

Skriver mer sen :)

Kram Erica (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0