Nu är jag hemma igen :D

Hej alla :d

Nu är jag hemma ifrån gudstjänsten -.-''

Det var as kul när vi skulle fika alla fick varsin tårta på  sitt bord, och vi var typ 4 på vårat bort som ville ha tårta medans som andra borden satt det typ 8 st som skulle ha tårta så emelie, julia,bella och my tog as mycket så det var mindra en halva kvar och då kommer dom och tar våran tårta xd hahah fy vad vi skratta .

Sen så var det Kaffe på bordet så jag och julia tog "lite" kaffe och skit mycket sockar och skit mycket mjölk, så det smaka inte kaffe längre och det var kallt xDjag och julia skratta så vi fick ont i magen .

Sen så cyklade jag hem med Bella och typ hela vägen så sjungde vi på "sommaren är kort"
Så cykla vi förbi en tant som står och ler och typ nästan sjungde med xd

Men nu så ska jag se på filmen "Salt" heter den :)

Några bilder ifrån idag.

Jag och julia men vårat socker med mjölk och lite kaffe i  :D



Emelie och alla :)


Skit kul var det :)

Men nu ska jag kolla färdigt om filmen och några till filmer, så jag kommer lägga upp några filmtips idag igen :)

Kramar Erica !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0