hej :)

heeeeej :)

Nu har jag tänk att börja blogga igen , alla mina kompisar har ju börjar göra det igen så jag får la också börja igen.

Idag var det tredje dagen i skolan och jag är redan sjuk tyvärr.
Så eftersom jag är sjuk så tänkte jag fixa lite med bloggen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om , men det kommer nog komma ganska mycket bilder på mig och min ponny och mina kompisar :)

Jag har just nu en ponny på foder i 3 månader och sen får vi la se om vi köper honom.
Han är 17 år och är en korsning med arab och welsh.
Jag har haft honom i mer en 2 månader och jag är helt kär i han :)

Här är några bilder som är tagna under dom här 2 månaderna.



Dawanty mitt hjärta <3

Jag skriver mer senare men nu ska jag fixa lite annat :)

// Erica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0