Bilder (L)

Heej :D

Imorgon börjar flytten till våran nya gård ,, är så fuckat glad !!!!!! :D
Här kommer några bilder :D

Huset&stallet.


Huset,Stallet& Hagar .


Hagar.




Rast hagar.




lösdrift.






Paddock.



Stallet.













Mer bilder får ni någon annan gång :)

Är det någon som fattar varför jag är så fuckat glad eller :D
Längtar ihjäl mig.. varför går tiden så sakta :''''''(

Jaja , klockan 6 tror jag det är så börjar iallafall ponnyakuten och då ska jag la se på det och slappa.

Men tills dess ska jag försöka sova och städa mitt rum så det inte ser ut som "Andra världskrig" -.-''

Ha det bra :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Är det där ditt stall? Förresten fin blogg :)

2011-02-14 @ 16:02:30
URL: http://lindassphoto.blogg.se/
Postat av: Erica :)

Ja det är mitt stall :)



Tack detsamma :)

2011-02-17 @ 14:16:40
URL: http://eakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0