Halloj :)

Hejsan :)

Just nu så kan jag tyvärr inte somna om ni ville veta..
Så just nu sitter jag på msn och chattar med lite roligt folk.

Imorgon är det komfan och sen vetefan om jag drar upp till gården , men får se om det är någon rolig som hänger med upp.

Snart ska jag ju börja flytta till våran blivande gård, och jag vet inte riktigt hur jag vill ha mitt nya rum -.-''
Mitt nya rum är mycket mindre en vad jag har nu men det får jag la leva med..

Är det bara jag som vill ha sommar ,, vill slippa tjocka kläder och att det blåser hela tiden :(
Vill ha sol, värme och att man kan gå runt i bikini :)

Men nu ska jag nog sööva så jag inte är död imorgon när jag ska gå upp.

Jag och Claesson (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0