Natt inlägg .

Heejj :)

Nu blir det ett natt inlägg igen xD

Igår så var det första dagen i skolan det var la okej, vi bytte skåp (har över skåp nu) är så jäkla glad :D
Sen så lyssna vi på när våran rektor prata i en halvtimma och gud vad jag skratta.
Sen film sedan sluta klockan ett :)

När jag och bella gick hem ifrån skolan så hade vi ganska mycket att prata om så hon hängde med mig hem.
När vi hade pratat klart sätter vi på filmen "The Town" (Bella ville se den, för hon hade inte sätt det) och så somnar båda mitt i filmen  xD
 
Sen så stack bella och då kom Pervik hem till mig och så var jag med han en stund.

Och nu så är klockan kvart över 12 typ så måste sova ;)
Skriver mer imorgon om jag orkar >.<

Jag och Pervik.


God natt <3

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-15 @ 17:16:24
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0