Vad som en händer kommer du alltid vara mitt hjärta !

Nu är det slut imellan mig och Tobias.
Mitt livs värsta dag blev idag, tänka sig .
Vill inte gå in på vad som har hänt och massa sånt på bloggen men vill skriva av mig lite.

Tobias Nilsson <3
Du är värkligen den mest underbara person jag träffat.
Alla våra minnen kommer jag alltid  att minnas.
Om 19 dagar hade vi varit tsm i ett år och det var varit det bästa året  i mitt liv.
Du sa att du vill att vi ska vara riktigt bra kompisar, och jag svarade okej.
Det kommer inte att bli lätt och det tror jag inte att det kommer vara för dig heller.
Men jag kommer försöka så gott det går.

Jag kommer iallafall  vänta på dig .
Jag älskar dig mest och du kommer alltid att vara min Tobbe  !

Minnen !





Kommentarer
Postat av: Isabella.. <3

allt har varit så jävla kul!

kommer aldrig glömma något!



finns för dig erica <3

2011-01-04 @ 01:48:51
Postat av: Anne

:(

hoppas att det ordnar sig tillslut <3

2011-01-04 @ 11:21:56
Postat av: nicco

Finns för dig Erika och saknar dig något enormt.

Allt har en början och allt har ett slut men man kan altid börja om<3

2011-01-04 @ 18:34:38
URL: http://nikolinajakobsson.blogg.se/
Postat av: therese

gumman!:(

finns alltid för dig erica,det ska du veta..

jag älskar dig så otroligt mycket!♥

2011-01-04 @ 21:45:05
Postat av: Erica

Tack så jätte mycket , men allt har sitt slut tyvärr.



Ni är underbara! <3



Älskar er !

2011-01-05 @ 13:39:16
URL: http://eakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0