Beställda !

Beställde två par skor till hösten/våren för det börjar bli ganska kallt med mina converse.
Dessa beställde jag .



Är jätte nöjd :)

Men det är synd att man inte kan använda converse åretrunt utan att frysa, har ju 7 par och det är ju lite jobbigt att bara stå och kolla på dom :(
Älskar mina converse .



Juste idag har jag varit ute i stallet i mer en 7 timmar och fixat med allt och ridit:)
Han var grymt duktig idag och han jobbade jätte bra ner.
Sen fixade jag hans box och gjorde rent alla hans saker.

Det har varit en lång dag och jag är värd en god natt sömn så jag tror jag bara ska duscha och sen sova.
Imorgon väntar ennu en vecka i skolan med massa jobb.

Skriver när jag hinner .


// Erica :)


Kommentarer
Postat av: Louise

dom första skorna var riktigt snygga :-)

hoppas du har en super bra dag :-)

2011-09-19 @ 15:54:20
URL: http://louil.blogg.se/
Postat av: sonja

Ooj, vad många snygga converse :)

Hoppas du har fått en bra start på helgen!

2011-09-30 @ 19:42:29
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0