I'm crazy about you !

Hej bloggen . :)

Idag vaknade jag klockan 10 O.o hur tidigt som helst på en helg ju .
Så idag hade jag tänkt att bara vara hemma och fixa i stallet och lägga lite extra tid på min lilla Dawe.
Underbar ponniii jag har:)


Just nu kollar jag på film och ska nog göra det i några timmar ,för vi har sjukt många filmer hemma.
+ att jag inte orkar göra något annat just nu så .. :)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer en att jag var i stan igår och fick med mig lite saker hem och är jätte nöjd.
Det blev inga kläder förutom en scarf ifrån H&M och smycken M.M .

Men nu ska jag kolla färdigt på min film och sen slänga på mig stallkläderna och gå ut till stallet.

// Erica <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0